Klagemuligheder
Er du uenig i afgørelsen af din konfiskationssag?
Hvis du ikke er enig i vores afgørelse, så kontakt den afdeling i Vaviga, der har behandlet din konfiskeringssag. Hvis sagen kan løses på denne måde, vil det være nemmest og hurtigst for begge parter.
Hvis du efter din henvendelse til afdelingen stadig er utilfreds med afgørelsen, har du forskellige klagemuligheder.
Klager, der vedrører din Vanvidsgaranti
Klager vedrørende private og erhvervsmæssige garantier kan du rette til Kvalitetsafdelingen i Vaviga, der så vil se på sagen med nye øjne og give sin vurdering.
Adressen er:
Vaviga
Tranebanken 23
4681 Herfølge
Telefon: (+45) 70 70 75 76
Mail: info@vaviga.dk
Kan du ikke nå til enighed med Vaviga?
Nævnenes Hus
Kan du ikke nå til enighed med Vaviga, kan du klage til Nævnenes Hus. Nævnenes Hus sekretariatsbetjener Mæglingsteamet for Forbrugerklager og Forbrugerklagenævnet, der behandler klager over forbrugerkøb på områder, der ikke er dækket af godkendte ankenævn.
Du kan klage på Nævnenes Hus hjemmeside www.naevneneshus.dk.